Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over Royal Canin Punten Sparen? Dan vind je het antwoord vast hieronder. Klik op de vraag hieronder en bekijk het antwoord.

Registreren

Hoe kan ik deelnemen aan 'Royal Canin Punten sparen'?
Op www.royalcanin.nl/puntensparen/inloggen is het mogelijk om jezelf te registeren en een account aan te maken op Registreer jezelf voor Vet Loyalty.
Ik ben mijn inloggegevens vergeten?
Wanneer je de inloggegevens van het Royal Canin Punten Sparen account bent vergeten, ga dan naar de inlogpagina en klik op Wachtwoord vergeten? 
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Het is mogelijk om jouw profiel aan te vullen of te wijzigen door in te loggen op jouw Royal Canin Punten Sparen account en te klikken op de button Mijn Gegevens
Waar kan ik de gegevens van mijn hond of kat aanpassen?
Het is mogelijk om het profiel van jouw huisdier aan te vullen of te wijzigen door in te loggen op jouw Royal Canin Punten Sparen account en te klikken op de button Mijn Huisdieren

Jouw dierenartsenpraktijk

Waar kan ik mijn dierenarts toevoegen?
Het is mogelijk om jouw dierenartsenpraktijk toe te voegen onder de button Mijn Dierenartsen, wanneer je bent ingelogd op het Punten Sparen account.  
Mijn dierenarts staat er niet bij?
Wanneer jouw dierenartsenpraktijk er niet bij staat dan doet deze waarschijnlijk nog niet mee met het Royal Canin Punten Sparen programma. Je kunt contact opnemen en dan gaan we kijken of deze praktijk wil deelnemen aan het programma! 
Waar kan ik mijn dierenarts wijzigen?
Mocht je jouw dierenartsenpraktijk willen wijzigen dan kun je contact opnemen met ons. 
Mijn dierenarts doet niet mee aan 'Royal Canin Punten Sparen'?
Het kan zijn dat jouw praktijk nog niet meedoet aan het Royal Canin Punten Sparen programma. Neem contact met ons op zodat wij kunnen navragen of de praktijk wil deelnemen aan het Royal Canin Punten Sparen programma.

Punten sparen

Hoeveel punten kan ik verdienen per product?
In de puntenchecker kan je precies zien hoeveel spaarpunten er per product te verdienen zijn. 
Binnen welke termijn dien ik mijn factuur te uploaden?
Je dient je factuur binnen 8 weken na de factuurdatum te uploaden. 
Kan ik bij alle dierenartsen punten sparen?
Je kunt alleen bij alle dierenartsen punten sparen die deelnemen aan het Royal Canin Punten Sparen programma. Bij het selecteren van je dierenartsenpraktijk wordt aangegeven of de dierenartsenpraktijk deelneemt aan het Royal Canin Punten Sparen programma. 
Ik ga verhuizen. Kan ik de punten meenemen naar mijn nieuwe dierenarts? 
Wanneer je verhuisd bent en je nieuwe dierenartsenpraktijk doet mee aan Royal Canin Punten Sparen. Neem dan contact met ons op en kijken we of we de punten over kunnen zetten naar de nieuwe dierenartsenpraktijk. 
Kan ik ook sparen bij een online verkooppunt?
Nee, helaas je kunt alleen punten sparen bij je eigen dierenartsenpraktijk. 
Kan ik punten van iemand anders overnemen en toevoegen aan mijn spaarsaldo?
Nee helaas, het is niet mogelijk om punten over te dragen naar een ander. 
Ik heb voeding van Royal Canin in het buitenland gekocht. Kan ik die punten ook bij laten schrijven?
Nee, het is niet mogelijk om punten te sparen met een voeding gekocht in het buitenland.
Hoelang duurt het voordat mijn punten zijn bijgeschreven?
Binnen twee weken dienen de punten te zijn bijgeschreven op het te besteden saldo.

Oude 10+1 Spaarkaart

Ik heb nog een (half)volle spaarkaart?
Het is niet meer mogelijk om 10+1 spaarkaarten te registreren

Punten verzilveren

Hoeveel punten heb ik nodig voor een gratis product?
In de puntenchecker is het mogelijk om te zien hoeveel punten er nodig zijn voor een gratis product. 
Kan ik bij alle dierenartsen punten verzilveren?
Het is alleen mogelijk om de gespaarde punten te verzilveren bij de betreffende dierenartsenpraktijk waar de punten zijn gespaard.   
Kan ik mijn punten ook omzetten in korting op een product of geld? 
Spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor regulier geld of enig andere contante waarde. 
Kan ik mijn punten ook inwisselen bij een online verkooppunt?
Het is niet mogelijk om punten te verzilveren bij een online verkooppunt. 
Kan ik mijn punten verzilveren voor dierenvoeding voor een ander huisdier (kat of hond)? 
Het is mogelijk om de gespaarde punten te verzilveren voor voeding van zowel katten als honden. 
Is het mogelijk om de punten te verzilveren op alle Royal Canin producten? 
Het is alleen mogelijk om punten te verzilveren op de veterinaire producten die meedoen met het Royal Canin Punten Sparen programma. In de puntenchecker kan je zien of een product te verzilveren is en hoeveel punten hiervoor nodig zijn. 
Als ik mijn punten wil verzilveren, kan ik dan meerdere producten kiezen? 
Je kunt maar één artikel per keer selecteren voor het verzilveren van de spaarpunten.

Geldigheid punten

Hoe lang zijn mijn punten geldig?
Aan iedere verdiende spaarpunt wordt een vervaldatum toegekend. Punten vervallen 24 maanden na de datum van bijschrijving op het Spaarprogramma-account van de deelnemer. Dit is te vinden in de actievoorwaarden.  

Uw persoonsgegevens en privacy

Hoe veilig zijn mijn persoonsgegevens bij Royal Canin?
Royal Canin verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacyverklaring, te raadplegen via https://www.royalcanin.nl/privacy (“Privacyverklaring”). De Privacyverklaring geeft onder meer informatie over jouw privacyrechten.  

Product retour

Krijg ik mijn punten terug bij retour van het product? 
Nee, helaas kun je de punten maar één keer verzilveren. Bij retournering van dit product worden de punten niet teruggezet bij het punten-tegoed. Hetzelfde geldt met betrekking tot premiums. 
Krijg ik mijn punten terug bij een Smaak garantie? 
Punten die zijn besteed bij de aankoop van een Spaarprogramma-product worden niet teruggestort op het Punten-tegoed als het desbetreffende Spaarprogramma-product wordt geretourneerd. Hetzelfde geldt met betrekking tot Premiums. 

Het verzilverde product ophalen

Hoe kan ik het verzilverde product ophalen bij de dierenarts? 
Wanneer je voldoende punten hebt gespaard is het mogelijk om een gratis product aan te vragen. Ga naar verzilveren en vraag het gratis product aan. Je ontvangt een bericht dat het product is aangevraagd. De aanvraag wordt verzonden naar de dierenartsenpraktijk. Wanneer de praktijk de voeding klaar heeft staan ontvang je een bericht en kan de voeding worden opgehaald bij de dierenartsenpraktijk.  
Wat heb ik nodig om het verzilverde product op te halen bij de praktijk? 
Om het product op te halen bij de praktijk heb je een e-mailbevestiging nodig dat de voeding kan worden opgehaald. Deze ontvang je zodra de dierenartsenpraktijk de aanvraag van de gratis voeding heeft bevestigd.   

Factuur uploaden

Ik krijg een foutmelding dat het uploaden van de factuur is mislukt? 
Het kan zijn dat het geuploade bestand niet wordt ondersteund. Het bestand moet voldoen aan de volgende voowaarden:

  • Je kunt één van de volgende bestanden toevoegen: PDF, JPG of PNG. 
  • Het JPG of PNG fotobestand dient minimaal 50KB en maximaal 5MB groot te zijn. 
  • Indien je een PDF document upload dient deze minimaal 5KB en maximaal 5MB groot te zijn. 

Ik krijg een melding dat ik niet voldoe aan de actievoorwaarden? 
Een factuur kan maar eenmalig geüpload worden. Wanneer de factuur per ongeluk voor een tweede keer wordt geüpload krijg je de melding “ Voldoet niet aan de actievoorwaarden”. Wanneer de factuur nog niet eerder geüpload is en je toch deze melding krijgt neem dan contact met ons op. 
Ik kan mijn product niet vinden bij het uploaden van een factuur?
Staat jouw product er niet bij? Controleer dan eerst of het product mee doet met Royal Canin Punten Sparen 

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met Royal Canin via het contactformulier.

 


  • Jouw hond en kat altijd centraal

  • Direct sparen vanaf de eerste aankoop
  • Bonuspunten bij extra aankopen