Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over Royal Canin Punten Sparen? Dan vind je het antwoord vast hieronder. Klik op de vraag hieronder en bekijk het antwoord.
Deelname Royal Canin Puntensparen
Hoe kan ik deelnemen aan 'Royal Canin Punten sparen'?
Op www.royalcanin.nl/puntensparen/inloggen is het mogelijk om jezelf te registeren en een account aan te maken. Je dient hiervoor wel 18 jaar of ouder te zijn, woonachtig in Nederland en te beschikken over een geldig e-mailadres.
Ik ben mijn inloggegevens vergeten?
Wanneer je de inloggegevens van het Royal Canin Punten Sparen account bent vergeten kun je via de optie 'wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord instellen?
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Het is mogelijk om jouw profiel aan te vullen of te wijzigen door in te loggen op jouw Royal Canin Punten Sparen account en te klikken op de button Mijn Gegevens.
Waar kan ik de gegevens van mijn hond of kat aanpassen?
Het is mogelijk om het profiel van jouw huisdier aan te vullen of te wijzigen door in te loggen op jouw Royal Canin Punten Sparen account en te klikken op de button Mijn Huisdieren.
Hoe kan ik mijn deelname stop zetten?
Je kunt deelname aan het Spaarprogramma op ieder gewenst moment beëindigen door jouw Spaarprogramma-account op te zeggen. Het Puntentegoed op het Spaarprogramma-account vervalt op het moment van opzegging van het Spaarprogramma-account. Dit kan na stopzetten van deelname niet meer hersteld worden.
Wat gebeurt er met mijn account als ik er niets meer mee doe?
Het Spaarprogramma-account zal door Royal Canin worden beëindigd bij inactiviteit, waaronder wordt verstaan dat er geen Punten-tegoed op het account staat en dat in de voorafgaande periode van 24 maanden geen gebruik is gemaakt van het Spaarprogramma-account, bijvoorbeeld door middel van het registreren van aankoop van Spaarprogrammaproducten. Deelnemers worden respectievelijk in de 3e, 2e en laatste maand voor het verlopen van het Puntensparen account per e-mail geïnformeerd over het verlopen van het Puntensparen account.
Jouw dierenartsenpraktijk
Waar kan ik mijn dierenarts toevoegen?
Het is mogelijk om jouw dierenartsenpraktijk toe te voegen onder de button Mijn Dierenartsen, wanneer je bent ingelogd op het Punten Sparen account.
Mijn dierenarts staat er niet bij?
Wanneer jouw dierenartsenpraktijk er niet bij staat dan doet deze waarschijnlijk (nog) niet mee met het Royal Canin Punten Sparen programma. Je kunt contact opnemen en dan gaan we kijken of deze praktijk wil deelnemen aan het programma!
Waar kan ik mijn dierenarts wijzigen?
Mocht je jouw dierenartsenpraktijk willen wijzigen dan kun je contact opnemen met ons.
Mijn dierenarts doet niet mee aan 'Royal Canin Punten Sparen'?
Het kan zijn dat jouw praktijk (nog) niet meedoet aan het Royal Canin Punten Sparen programma. Neem contact met ons op zodat wij kunnen navragen of de praktijk wil deelnemen aan het Royal Canin Punten Sparen programma.
Punten sparen
Hoeveel punten kan ik verdienen per product?
- Bij de eerste productregistratie na aanmelding voor het Spaarprogramma ontvang je eenmalig 100 Welkomstpunten.
- In de puntenchecker kan je precies zien hoeveel spaarpunten er per product te verdienen zijn.
- Bij iedere 2e en 3e aankoop van het zelfde product gelden dubbele punten
- Per aangekocht product kunnen slechts eenmalig punten worden toegekend.
Binnen welke termijn dien ik mijn factuur te uploaden?
Je dient je factuur/aankoopbewijs binnen 8 weken na de datum op het aankoopbewijs te uploaden.
Kan ik bij alle dierenartsen punten sparen?
Je kunt alleen Punten sparen via een aankoop bij dierenartsen die deelnemen aan het Royal Canin Punten Sparen programma. Bij het selecteren van je dierenartsenpraktijk wordt aangegeven of de dierenartsenpraktijk deelneemt aan het Royal Canin Punten Sparen programma.
Ik ga verhuizen. Kan ik de punten meenemen naar mijn nieuwe dierenarts?
Neem in dit geval contact met ons op en dan kijken we of we de punten over kunnen zetten naar een deelnemende dierenartsenpraktijk in jouw omgeving.
Kan ik ook sparen bij een online verkooppunt?
Nee, helaas je kunt alleen punten sparen bij je deelnemende fysieke dierenartsenpraktijken.
Kan ik punten van iemand anders overnemen en toevoegen aan mijn spaarsaldo?
Nee helaas, punten zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar.
Ik heb voeding van Royal Canin in het buitenland gekocht. Kan ik die punten ook bij laten schrijven?
Nee, het is niet mogelijk om punten te sparen met een voeding gekocht in het buitenland.
Hoelang duurt het voordat mijn punten zijn bijgeschreven?
Iedere geregistreerde aankoop voor Royal Canin Punten Sparen wordt gecontroleerd op geldigheid binnen de actievoorwaarden. Als de geregistreerde aankoop door Royal Canin geldig wordt bevonden, worden de punten binnen twee weken bijgeschreven op jouw saldo.
Ik heb nog een (half)volle 10+1 spaarkaart?
Het is niet meer mogelijk om 10+1 spaarkaarten te registreren en/of om te zetten in punten voor dit programma.
Punten verzilveren
Hoeveel punten heb ik nodig voor een gratis product?
Dat verschilt per product. In de puntenchecker kun je makkelijk opzoeken hoeveel punten er nodig zijn voor een specifiek gratis product.
Kan ik bij alle dierenartsen punten verzilveren?
Het is alleen mogelijk om de gespaarde punten online te verzilveren bij de betreffende deelnemende dierenartsenpraktijk waar de punten zijn gespaard. Ga hiervoor naar de optie 'punten inwisselen' op de website.
Kan ik mijn punten ook omzetten in korting op een product of geld?
Spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor geld, enig andere contante waarde en/of andere goederen.
Kan ik mijn punten ook inwisselen bij een online verkooppunt?
Het is niet mogelijk om punten te verzilveren bij een online verkooppunt.
Kan ik mijn punten verzilveren voor voeding van een andere kat of hond dan waarvoor ik gespaard heb?
Het is mogelijk om de gespaarde punten te verzilveren voor een willekeurige Royal Canin-voeding van zowel katten als honden die beschikbaar is bij de dierenarts.
Is het mogelijk om de punten te verzilveren op alle Royal Canin-producten?
Het is alleen mogelijk om punten te verzilveren op producten die meedoen met het Royal Canin Punten Sparen programma. In de puntenchecker kan je zien of een product te verzilveren is en hoeveel punten hiervoor nodig zijn.
Als ik mijn punten wil verzilveren, kan ik dan meerdere producten kiezen?
Je kunt maar één artikel per keer selecteren voor het verzilveren van de spaarpunten.
Kan ik mijn verzilvering ongedaan maken en mijn punten terug laten boeken?
Punten die zijn besteed bij de aankoop van een Spaarprogrammaproduct worden niet teruggestort op het Punten-tegoed als het desbetreffende Spaarprogrammaproduct wordt geretourneerd
Geldigheid punten
Hoe lang zijn mijn punten geldig?
Aan ieder individueel verdiend spaarpunt wordt een vervaldatum toegekend. Punten vervallen 48 maanden na de datum van bijschrijving op het Spaarprogramma-account van de deelnemer. Het saldo zal dus op basis van vervaldatum van individuele punten wijzigen. Het totale saldo vervalt uitsluitend bij stopzetten van deelname of inactiviteit na 24 maanden.
Hoe weet ik hoe lang mijn punten nog geldig zijn?
Alle deelnemers ontvangen periodiek per e-mail een individueel overzicht van het actuele spaarpuntensaldo plus een overzicht van de spaarpunten die de komende maand komen te vervallen
Uw persoonsgegevens en privacy
Hoe veilig zijn mijn persoonsgegevens bij Royal Canin?
Royal Canin verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacyverklaring, te raadplegen via https://www.royalcanin.nl/privacy (“Privacyverklaring”). De Privacyverklaring geeft onder meer informatie over jouw privacyrechten.
Product retour
Krijg ik mijn punten terug bij retour van het product?
Nee, helaas kun je de punten maar één keer verzilveren. Bij retournering van dit product worden de punten niet teruggezet bij het puntentegoed. Hetzelfde geldt met betrekking tot premiums.
Krijg ik mijn punten terug bij een Smaakgarantie?
Punten die zijn besteed bij de aankoop van een Spaarprogramma-product worden niet teruggestort op het Puntentegoed als het desbetreffende Spaarprogramma-product wordt geretourneerd. Hetzelfde geldt met betrekking tot Premiums.
Het verzilverde product ophalen
Hoe kan ik het verzilverde product ophalen bij de dierenarts?
Wanneer je voldoende punten hebt gespaard is het mogelijk om via onze website een gratis product aan te vragen. Ga naar verzilveren en vraag het gratis product aan. De aanvraag wordt verzonden naar de dierenartsenpraktijk en als deze de voeding klaar heeft staan, ontvang je een bericht en kan de voeding worden opgehaald bij de dierenartsenpraktijk.
Wat heb ik nodig om het verzilverde product op te halen bij de praktijk?
Om het product op te halen bij de praktijk heb je een e-mailbevestiging nodig dat de voeding kan worden opgehaald. Deze ontvang je zodra de dierenartsenpraktijk de aanvraag van de gratis voeding heeft bevestigd.
Factuur uploaden
Ik krijg een foutmelding dat het uploaden van de factuur is mislukt?
Het kan zijn dat het geuploade bestand niet wordt ondersteund. Het bestand moet voldoen aan de volgende voowaarden:
- Je kunt één van de volgende bestanden toevoegen: PDF, JPG of PNG.
- Het JPG of PNG fotobestand dient minimaal 50KB en maximaal 5MB groot te zijn.
- Indien je een PDF document upload dient deze minimaal 5KB en maximaal 5MB groot te zijn.
Ik krijg een melding dat ik niet voldoe aan de actievoorwaarden?
Een factuur kan maar eenmalig geüpload worden. Wanneer de factuur (per ongeluk) voor een tweede keer wordt geüpload krijg je de melding “Voldoet niet aan de actievoorwaarden”. Wanneer de factuur nog niet eerder geüpload is en je toch deze melding krijgt neem dan contact met ons op.
Ik kan mijn product niet vinden bij het uploaden van een factuur?
Staat jouw product er niet bij? Controleer dan eerst of het product mee doet met Royal Canin Punten Sparen
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met Royal Canin via het contactformulier.